ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ

Η ιδέα δεν ήταν καινούργια. Τη συζητούσαν από το 1961. Χρειάστηκε όμως να περάσουν αρκετά χρόνια για να πραγματοποιηθεί. Στον λόφο του Φιλοπάππου φιλοξενήθηκαν περίπου διακόσια έργα ξένων και ελλήνων γλυπτών. Με την ευκαιρία αυτή συνάντησα τότε τον Μιχάλη Τόμπρο από τους πρωτεργάτες της υπαίθριας αυτής Μπιεννάλε. Μου μίλησε αναλυτικά για την πορεία της  γλυπτικής για τους μεγάλους καλλιτέχνες (Ροντέν, Μούρ, Ρενουάρ, Ζατκίν, Λώρενς, Μπουρντέλ, Γκαργκαλό, Γκονζάλες κ.α.)  που έργα τους είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε απέναντι από τον βράχο της Ακρόπολης. Φυσικά δέν έλειπαν και οι ελληνικές παρουσίες (Χαλεπάς , Ραφτοπούλου,   Ευθυμιάδη, Τόμπρου κ.λ.π.). Ηταν μια μοναδική έκθεση που δυστυχώς δέν επαναλήφθηκε όπως ήταν ο αρχικός σκοπός. Τα όσα μου ανέλυσε ο Μιχάλης Τόμπρος τα μετέφερα στις σελίδες της ΓΥΝΑΙΚΑΣ. Δεν έγραψα όμως οτι ο Τόμπρος γνωστός για τις παχουλές γυναίκες που χρησιμοποιούσε ως μοντέλα, θεώρησε οτι έμοιαζα στα γλυπτά του!

ΑΤΤΙΚΟ ΦΩΣ1 ΑΤΤΙΚΟ ΦΩΣ2 ΑΤΤΙΚΟ ΦΩΣ3

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s