ALTA MODA

Ρεπορτάζ μόδας της Όλγας Λαοπόδη από τη Ρώμη στη ΓΥΝΑΙΚΑ τ. 420.

Ρεπορτάζ μόδας της Όλγας Λαοπόδη από τη Ρώμη στη ΓΥΝΑΙΚΑ τ. 420.

O Φαμπιάνι, ο άσωτος γιός της ιταλικής μόδας, που είχε εγκατασταθεί στο Παρίσι, εκείνον τον Φεβουάριο του ΄65 , ξαναγύρισε στή Ρώμη και άνοιξε τις πόρτες του καταπληκτικού αρχοντικού του για να παρουσιάσει την ανοιξιάτικη και καλοκαιρινή κολεξιόν του. Οι ιταλοί σχεδιαστές τη χρονιά αυτή είχαν αποφάσισει να ενωθούν και να παρουσιάσουν όλοι μαζί τις επιδείξεις τους στή Ρώμη, αφού ο ανταγωνισμός μεταξύ Φλωρεντίας και Ρώμης στόν τομέα της μόδας, δέν τούς είχε βγεί σε καλό. Σκοπός τους ήταν βέβαια η Αλτα Μόντα (η ιταλική υψηλή ραπτική) να συναγωνισθεί τη γαλλική ώτ κουτύρ, πού κρατούσε αναμφισβήτητα τα σκήπτρα.

Βρέθηκα στη Ρώμη απεσταλμένη του περιοδικού ΓΥΝΑΙΚΑ. Ηδη η Φανή Πετραλιά κάλυπτε τις επιδείξεις του Παρισιού, αλλά καθώς δέν μπορούσε να πάει και στη Ρώμη την αντικατέστησα εγώ. Με τίς απαραίτητες προκλήσεις στο χέρι νόμιζα πώς η θέση μου ήταν εξασφαλισμένη. Μέγα λάθος. Ετσι βρέθηκα στο ατελιέ του Βαλεντίνο να εκλιπαρώ για την είσοδο μου στην επίδειξη αλλά και για ένα αυτόγραφο. Ο Βαλεντίνο δεν είχε τότε πελάτισσες στην Ελλάδα ωστε να τον ενδιαφέρει η ελληνική αγορά. Τον απασχολούσε κυρίως αν θα πήγαινε στο ντεφιλέ του η κόμισσα Κονσουέλο Κρέσπι , μια απο τις κομψότερες γυναίκες του κόσμου, ανταποκρίτρια τότε του Χάρπερς Μπαζάρ στην Ιταλία.

Είδα τις περισσότερες επιδείξεις και την κυρία Ντέβι Σοεκάρνο, την ωραία γιαπωνέζα σύζυγο του Προέδρου της Ινδονησίας, που παρευρέθη σε πολλές, προκαλώντας σχόλια για τό πόσο ωραία ηταν τα μάτια της, από τίς είδους δαντέλα ήταν φτιαγμένη η εθνική της ενδυμασία και πόσο ακριβό μπορεί να ήταν το πλατινε βιζόν παλτό της.

Και οι τάσεις της εποχής. Αποχρώσεις του κίτρινου, το παιχνίδι των καρώ, σύνολα φόρεμα- ζακέτα, αλλά και παλάτσο-πυζάμα, κεντημένα μπικίνι που σέ διάφορες παραλλαγές παρουσιάστηκαν στίς επιδείξεις των Biki, Balestra, Fontana, Fabiani, Mila Schon, Lancetti, Ognibene Zegman και πολλών άλλων που τώρα έχουν ξεχαστεί.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s