ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΑΜΟΣ

Gamos Cover 2008
GAMOS Fashion Shows

Ο ΓΑΜΟΣ
Ξεκίνησε σαν οκτασέλιδο αφιέρωμα στο ΠΑΝΘΕΟΝ. Ενα εμπορικό πολύ επιτυχημένο αφιέρωμα, αφού οι ενδιαφερόμενες δέν είχαν άλλο έντυπο για να διαλέξουν το νυφικό τους και οι οίκοι νυφικών για να διαφημιστούν. Ετσι πολύ γρήγορα κυκλοφόρησε σαν έξτρα τεύχος με τον τίτλο ΠΑΝΘΕΟΝ ΓΑΜΟΣ.
Διηύθυνα το εξαμηνιαίο αυτό περιοδικό για 25 περίπου χρόνια και το τελευταίο τεύχος του, πριν αποχωρήσω από τη δημοσιογραφία το 2008, κυκλοφόρησε με 700 περίπου σελίδες, που περιελάμβαναν όχι μόνο ρεπορτάζ νυφικών, αλλά και όλα για τον γαμπρό, για τη δεξίωση του γάμου, πληροφορίες και θέματα που ενδιαφέρουν τα μελλόνυμφα ζευγάρια. Από την αρχή η πιό στενή μου συνεργάτις ήταν η Μάρθα Σαμαρά, που είχε αναλάβει το δύσκολο έργο της επαφής με τους πελάτες.
Το πολυτελές αυτό έντυπο άνοιξε μια εντελώς καινούργια αγορά όχι μόνο στον τομέα της γαμήλιας τελετής αλλά επίσης της δεξίωσης, του νυφικού μακιγιάζ, των αξεσουάρ. Κι οτι μάς έκανε μεγαλύτερη εντύπωση ήταν οτι εκείνοι που ήταν λιγώτερο οικονομικά εύρωστοι είχαν τη διάθεση να ξοδέψουν τα περισσότερα χρήματα. Οι μακιγιέζ που συνεργάζονταν μαζί μας έλεγαν πως αντικρύζοντας το περιβάλλον της νύφης, ντρέπονταν να ζητήσουν την –υψηλή είναι αλήθεια- αμοιβή τους.
Εννοείται πώς το έντυπο βασιζόταν στις διαφημίσεις από τις οποίες καθοριζόταν και το κέρδος. Ετσι φροντίζαμε να ειναι ικανοποιημένοι οι πελάτες για να βάζουν διαφήμιση. Το κατορθώσαμε, και δημιουργήσαμε μαζί τους μια καλή συνεργασία, που διατηρήθηκε σ΄ολα τα χρόνια κυκλοφορίας του περιοδικού.
Από τις μεγάλες διαφημιστικές εταιρίες ελάχιστες διαφημίσεις παίρναμε κυρίως για καλλυντικά και είδη σπιτιού. Για τις υπόλοιπες διαφημιστικές σελίδες που αφορούσαν νυφικά και χώρους δεξιώσεων φρόντιζε με μεγάλη επιτυχία η υπεύθυνη διαφημίσης Μάρθα Σαμαρά. Η οποία ήξερε ακόμη και τα οικογενειακά τους μυστικά. Κάτι που ήταν απαραίτητο γιατί υπήρχαν μεταξύ τους συγγένειες αλλά καί έχθρες. Στενή συνεργασία είχαμε και με το διαφημιστικό γραφείο SMILE και τη Χαρά Παπαδάκη που κατόρθωνε όλοι οι πελάτες-νυφικατζήδες που είχε να είναι ευχαριστημένοι.

Εννοείται πώς λίγο καιρό μετά την έκδοση του ΓΑΜΟΣ βρέθηκαν πολλοί μιμητές. Εφτασαν τελικά να κυκλοφορούν πάνω από οκτώ περιοδικά στην ίδια κατηγορία. Ο ΓΑΜΟΣ διατηρούσε όμως την πρωτοκαθεδρία.
Βέβαια ενα εξαμηνιαίο περιοδικό δέν έχει μόνιμη σύνταξη. Είχαμε όμως σταθερούς συνεργάτες. Είναι πολύ δύσκολο να αναφέρω όλους όσους συνεργάστηκαν με το περιδικό. Περιορίζομαι λοιπόν στην τελευταία ομάδα , που αποτελούσαν η αρχισυντάκτρια Βίκυ Βαλαβάνη, η Ιοκάστη Οικονομίδου που συντόνιζε τα πάντα, η Σάντυ Καραγιάννη με τους συνεργάτες της που είχε αναλάβει τις φωτογραφίσεις, η Βάσω Λαοπόδη στον τομέα της ομορφιάς, η Ελένη Σκούφη στα ρεπορτάζ νυφικών.
Τα ωραιότερα μοντέλα Βίκυ Καγιά, Βίκυ Κουλιανού, Τζένη Μπαλατσινού, Εύη Αδάμ, αλλά και γενικά όλες οι στάρ Ελλάς της κάθε χρονιάς είχαν φωτογραφηθεί στα ρεπορτάζ και για το εξώφυλλο μας.
Ειπώθηκε οτι ο ΓΑΜΟΣ δέν ήταν παρά ένας κατάλογος πολυτελείας. Ηταν πράγματι κι όχι απλώς πολυτελείας αλλά υπερπολυτελείας. Κι έτσι έπρεπε να είναι για να ικανοποιούνται οι πελάτες και να ονειρεύονται οι αναγνώστριες που έψαχναν το νυφικό και τα αξεσουάρ των ονείρων τους. Αλλωστε και η Sposa Vogue κατάλογος ήταν και μάλιστα πολύ πιό λιτός από τόν ΓΑΜΟ. Οταν η επόμενη εκδότρια προσπάθησε να το μετατρέψει σε προχωρημένο περιοδικό μόδας, όλοι ήταν δυσαρεστημένοι, με αποτέλεσμα λίγο μετα να σταματήσουν οι διαφημίσεις και το έντυπο να μετατραπεί. σε ηλεκτρονικό.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s