ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Στη διάρκεια της θητείας μου στον ΔΟΛ έγιναν πολλές έρευνες για τα περιοδικά που με αφορούσαν. Τις οργάνωναν οι διαφημιστικές εταιρίες με ειδικευμένο προσωπικό. Η πρώτη που παρακολούθησα αφορούσε το ΠΑΝΘΕΟΝ. Στη συνέχεια ακολούθησαν αρκετές για ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ. Ενοείται πώς καταφεύγαμε στις έρευνες οταν βλέπαμε την κυκλοφορία μας να πέφτει και θέλαμε να ανιχνεύσουμε τι συμβαίνει. Στο διαφημιστικό γραφείο καλούσαν γυναίκες που αντιπροσώπευαν το αναγνωστικό μας κοινό, όχι όμως απαραίτητα αναγνώστριες, τούς έδειχναν το τελευταίο μας τεύχος και μαζί τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού. Από τις απαντήσεις τους περιμέναμε να βγούν κάποια συμπεράσματα. Πιστεύω πως δεν έβγαιναν πάντα γιατί οι ερωτώμενες αμοίβονταν για την παρουσία τους και αντιπροσώπευαν μια ωρισμένη κατηγορία γυναικών, που δέν ανήκαν πάντα στο δικό μας target group. Ωστόσο αποκομίζαμε κάποια στοιχεία για τις απαιτήσεις τους.
Πιό σημαντικές ήταν οι έρευνες που μάς παρουσίαζαν τις μελλοντικές τάσεις όχι στον τομέα των εντύπων, αλλά γενικώτερα. Ετσι πολύ πρίν εμφανισθεί στη χώρα μας η οικολογία μάθαμε οτι στα επόμενα χρόνια θα κυριαρχήσει στην καθημερινή ζωή. Κι αυτό σήμαινε οτι κι εμείς θα επρεπε να κάνουμε κάποια σχετική στροφή στα θέματα μας. Δημοσιεύσαμε θέματα σχετικά, αλλά πιστέψτε με πολύ λίγους αναγνώστες ενδιέφεραν.

practikos odigos Dimitris
Σχέδιο: Δημήτρης Ιωάννου

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Google photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s